Klachten
Het is belangrijk dat u zich goed voelt bij de zorg die u van ons ontvangt. Toch kan het voorkomen dat
u een klacht heeft.
Als u niet tevreden bent over de geleverde zorg dan kunt u ons dat laten weten. Om uw klacht zo
snel mogelijk op te lossen bespreekt u uw klacht eerst met onze medewerker.
Komt u er samen niet uit, of wilt u dat uw klacht ook bij leidinggevende bekend is dan geeft uw klacht
door, bel dan met kantoor en vraag naar de leidinggevende. Wij nemen de tijd om uw klacht goed
met u te bespreken. Uw klacht wordt schriftelijk vastgelegd.
Komt u er met EFE Thuiszorg niet uit, of heeft u hulp nodig bij het indienen van een klacht neem dan
contact op met de externe klachtenfunctionaris van onze Geschillencommissie. Zij zijn onpartijdig,
onafhankelijk en helpen je graag verder. De externe klachtenfunctionaris kan helpen bij het vinden van een oplossing. Alles wat u de
klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk.
U kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via
info@klachtenportaalzorg.nl U kunt ook op klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier
invullen.
Klachtenregelement